Kräftor?

Hejsan läsare! Har ni ätit kräftor  nu i sommar?.Det har inte jag gjort.Men jag skulle villjat!
Det är ju så himlans gott! Så fort jag bara äter en kräfta så får jag ett leende på läpparna
och så sluuurpar jag i mig all saft! Mumms.Idag har jag spenderat dagen med att städa
mitt rum.I början var det lite roligt men sen blev det jätte tråkigt :/.Tänkte att jag ska
damma lite mera imorgon.För att just nu är jag jätte trött.Idag blir det också tårta!
För att Liza fyllde ju 15 igår :D!.Just nu sitter jag och kollar på Smallville och försöker
säga till Mimmi & Edward att sluta bråka,HAHAHAHA.Gud vad joobbigt ...

HAVE A WONDERFUL DAY!


Copyright på alla bilder!Om du frågar snällt så kanske du får
ta den bilden!


Kommentarer
Postat av: Simone

Tack! <3 :D

2010-08-22 @ 10:16:48
URL: http://simonef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0