KIRBUR

Har skit tråkigt här hemma!:( Sitter och kollar på Made men har licksom redan kollat på det klippet. Tror inte
att det blir varken match eller skola på torsdag och fredag, sämstaste veckan alltså!Inge roligt att vara sjuk!
Tror jag inte ens jag behöver nämna det.Det har varit en jäääääääääätte seg dag idag, helt sinnessjukt tråkig.
När jag kollar på några av dom andra inläggen så ser jag att jag inte har några egna foton! Det har helt enkelt
inte varite en fotoblogg :-O!!! Sålänge jag fortfarande är sjuk så kommer detta inte vara en fotoblogg, men
sedan när jag är på topp!... dåni ;)! Kramkram! Hoppas ni alla får en bra Onsdag, ( som jag brukar kalla det
en lycklig ost dag)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0