Hemma dag !

Hemma dag idag! Eftersom att jag har feber.Febern har gått ner lite men jag har fortfarande litegran kvar :/.
Andra skoldagen också ju... toppen... :/! Igår vid ungefär 5 tiden så fick jag 39 grader feber.Nästan 40!
Mitt lag har match på Fredag,jag skulle typ vara med på den men eftersom att jag är sjuk så vet jag inte
om jag kommer  vara med på den... jag HOPPAS att jag är frisk då och kan stå på benen..Nåja det är väll
bara sitta och vänta...Det är väll inte jag som avgör det hela?Men om... så ska jag göra allt jag har !
Pallar nt skriva mer... tror inte att det blir något inlägg idag jag ska bara ligga i soffan och sova hela dagen troligtvis.

Hoppas ni alla får en bra dag i skolan !

Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0